وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

 فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با خبرنگاران گفت: قدرت و مقاومت مردم مظلوم غزه، هیمنه پوشالین رژیم جعلی صهیونیست و حامیان جنایتکارش را در هم شکسته است.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=29235a41-6c4c-434f-9bab-f622c76fd6ed

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت و گو با خبرنگاران درباره جنایت های رژیم کودک کش و جنایتکار اشغالگر قدس گفت: قدرت و مقاومت مردم مظلوم غزه، هیمنه پوشالین رژیم جعلی صهیونیست و حامیان جنایتکارش را در هم شکسته و نفرت و خشم مردم جهان به واسطه این جنایت ها از این رژیم جعلی بیش از پیش افزون یافته است.

وی افزود: جنایت های خونین رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت معنادار جوامع بین المللی نشان داده که ابرقدرت های به ظاهر متمدن بویی از انسانیت و کرامت های انسانی نبرده و منافع شومشان را به جان انسان های بی گناه ترجیح می دهند.

امیر سرتیپ شاه صفی در پایان گفت: بی شک تنها راه مقابله با این رژیم جعلی مقاومت مسلحانه است.



نظرات شما عزیزان:

love85
ساعت20:00---20 مهر 1394
سلام دوست گلم.دوشنبه شبت شیک و زیبا .. واقعا خسته نباشي و لايک داري .. بعضی از پستات رو خوندم .. خیلی خوب بودن .. تشکر ازت .. راستي ما هم يه سايت عاشقانه با انجمن فعال که مطالب بروز از جمله عکس و بيوگرافي بازيگران و مد هاي جديد رو قرار ميديم داخل انجمن ... اگه دوس داشتي بيا و بهمون سر بزن خيلي خوشحال ميشيم و اينکه اگه خوشت اومد لطفا براي حمايت از لاو 85 عضو سايتمون هم بشو قطعا پشيمون نميشي و ميتوني به راحتي از امکانات سايت عاشقانمون استفاده کني .. موفق و شاد و سلامت باشي .. حق نگه دارت
http://www.love85.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشنظامی
[ شنبه 18 مرداد 1393 ] [ 9:12 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب